gör mig frisk tack!!

Såg nu på bloggen att det var flera dagar sen jag skrev sist,
jag tyckte det var igår?  dagarna bara springer iväg..

 Sitter i alla fall i soffan och tar det lugnt, har ju åkt på en förkylning
så försöker bli fri från den tills i morgon. "wish me luck"
 Tro det eller ej men idag blev vi faktiskt klara med allting här!? helt otroligt,
jag trodde verkligen inte det! I och med de så blir det kanske lite fest i morgon.
Marre, Fredrik, Mange och Malin kommer upp i morgon och Suffe är påväg nu!
Får se om det kanske blir en lugn kväll för mig eftersom jag har min förkylning
som ska jävlas extra mycket på kvällarna men men det visar sig :)

Hoppas ni får en bra helg i alla fall :)

Jag tänker extra mycket på min familj idag! <3

ooch för er som är intresserade så kommer det bli bättre med bilder osv, i promise!

1 Jossan:

skriven

Nej Annso nu får du ta dig i kragen och uppdatera! Vill veta vad du har för dig kvinna! :-)

Kommentera här: