Dagens status

Vi kan ha ett av de snällaste barnen som finns, han sover oftast hela nätterna förutom vid matning
(och bortsett från att han ganska ofta är jätte pigg efteråt och gärna vill ligga och prata ett tag). Men idag
känner jag mig verkligen som en överkörd katt. Trött är bara förnamnet, sminket är fel, håret är fel,
ALLT är fel helt enkelt. Jag tror att jag måste göra en ändring i mina kvällsrutiner så jag får några
fler timmars sömn och kan känna mig som en människa på dagarna också.
 
 
Idag måste jag städa här hemma, det passar perfekt en tråkig och grå dag som denna.
Sen i eftermiddag ska vi till BVC och som vanligt är jag lite nervös över besöket, jag är livrädd
att han ska ha gått ner i vikt. Jag vet inte varför jag är så nervös över det, jag vet ju att han inte mår
dåligt i alla fall eftersom han är så nöjd. Det måste bero på att amningen krånglar och att vi får kämpa med
att få det att fungera.
 
Nej nu ska jag rycka upp mig och göra något bra av den här dagen, vi hörs senare! :)
 
1 Farfar:

skriven

Med de kinder och lår som jag sett på de senaste bilderna behöver du inte oroa dig om vikten. Ha det bra

Kommentera här: