Det blev inte som vi hade tänkt oss

Den här semestern blev inte som vi hade tänkt oss. I Tisdags kom vi upp till mamma,
vi flängde runt för fullt för att hinna träffa alla innan vi skulle åka till Finland i Måndags. 
Vi hade inte bokat biljetter till båten än så A satt sig ned för att göra det några dagar innan avfärd.
Han bokade och betalade ditresan och ser sedan att Dewin var tvungen att ha någon slags id-handling, 
vilket han inte har!! Efter ett flertal samtal till företaget vi skulle åka med samt skatteverkat konstaterade
vi att det skulle vara en onödig chansning att försöka komma med ändå (som telefonisten sa att vi 
kunde göra). Det var så himla snopet men egentligen är det ju rätt logiskt men vi har verkligen inte haft 
en tanke på det!! Jaja, det slutade med att vi avbokade och A bokade flyg och åkte iväg själv istället.
Jag var rätt orolig för att jag skulle vara dödstrött när jag skulle ta allting själv i en vecka,
nu har halva tiden gått och den oron var helt i onödan *peppar peppar*. Han sover på nätterna och
är go och glad på dagarna, underbara unge!!
 
Annars tänker jag sammanfatta våra dagar hittills i några bilder! 
 
 
Vi har varit ute i skogen och plockat svamp
 
Vi har varit till Bondens glasskalas och ätit fantastisk god glass
 
Vi har varit med på den årliga brännbollsturneringen, jag satt dock i publiken men 
nästa år så. 
 
Vi har tagit många promenader.
 
 
Vi har kunnat spendera några timmar på verandan i alla fall. 
 
 
Och vi har gosat MASSVIS!!

Kommentera här: