Födelsedagsfirande

Igår kände jag mig som en riktig supermorsa, så önskar jag att jag alltid fick känna. När vi hade vaknat och gjort våra morgonrutiner tog vi en promenad till affären, väl hemma igen var det matdags för Dewin och sen flöt dagen bara på. Jag hann förbereda middagen, laga lunch till mig själv och äta den, göra klart inbjudningskorten, plocka undan lite och förbereda fikat. Jag ska också nämna att vi även hann med mycket mys också.

När A kom hem från jobbet stod maten på bordet och Dewin sov så vi fick äta en hel måltid varm (nog för att det var en kall måltid men ändå) och utan att slänga oss i den, lyx. Efter det slängde jag ihop pajen jag tidigare hade förberett och sen fick A öppna presenter. Jag tror att han blev glad i alla fall! Senare kom A´s pappa över för fika också vilket alltid är lika trevligt. Annars var kvällen väldigt lugn, Dewin var lite gnällig då jag tror att han var övertrött pga väldigt lite sömn under dagen.

 

Idag blir det en lugn dag här hemma, jag känner mig lite trött idag faktiskt. Jag ska plocka lite och sen vaknade jag med ett sug efter att få skapa någonting, jag får se om tiden finns att ta fram symaskinen under dagen kanske.

Kommentera här: