5 veckor

Idag är jag ledig så passade på att köra ett tidigt pass på gymmet.
 Åt en god grötfrukost tillsammans med pojkvännen när jag kom hem,
han drog iväg för att träna innan skolan och jag tog en låång dusch.
 Nu har jag faktiskt vart lite lat och lagt mig i sängen med en kopp kaffe
och jag ska snart öppna boken och försvinna en stund. lite måndagslyx.
 måste även leta rätt på lite papper idag och fixa lite här hemma men har
flera timmar på mig så ja börjar med att slappa lite :)
 
Om 5 veckor tar jag med mig pojkvännen och åker hem över påsk-
helgen, vi åker antagligen redan på Torsdag kväll så vi får hela Fredagen där.
Det ska bli såå skönt att komma hem en stund, jag saknar min familj!
 Vi kommer spendera den största delen av helgen hos min familj,
jag tänker inte stressa ihjäl mig för att hinna träffa alla för en gångs skull.
 
 
En skön kväll i somras!

Kommentera här: