Lördag

Ååh, vilken seg morgon jag har haft. Jag fick den bästa starten genom att bli överraskad med 
frukost på sängen, men sen har jag inte lyckats vakna till. Kan väl bero på en irriterande förkylning
som håller på att bryta ut ordentligt.. 
 
Nu på förmiddagen har jag lyckats gå igenom uppsatsen jag ska opponera på nästa vecka lite ytligt,
samt gjort lite anteckningar. Jag ska snart få i mig lite rester av gårdagens goda laxsoppa innan jag åker
och tittar på hockey, som vanligt på helgerna. Hans hockey tar oerhört mycket tid men jag är så glad att han
spelar. Jag trivs med att sitta i ishallen och titta på alla matcher jag har möjlighet att se.
På något vis är det avkopplande och jag tycker om att se den personliga utvecklingen som sker under
säsongerna. Jag tror nog att det bor en liiiiten hockeynörd i mig ändå :)
 
 
 
 

Kommentera här: