Virrpanna

Jag har många gånger hört talas om den berömda "amningshjärnan", jag tror det var
på Blondinbellas blogg jag läste att hon kunde gå ner på stan för att uträtta vissa ärenden men när
hon väl vara framme hade hon glömt var det var. Jag har alltid varit lite skeptisk till det där och inte
riktigt trott på det, men igår blev det uppenbart...
 
Förutom det vardagliga att jag kan gå till ett rum här i lägenheten för att göra någonting och när jag
väl är i rummet har jag glömt var det var. När A´s mamma var här så köpte hon en sak från Karlssons som
gick sönder så jag tänkte att jag skulle åka och byta den till henne. Jag klädde på oss båda och packade in
oss i bilen, vi gick in på Karlssons och jag hade ingen aning om vad jag gjorde där?! Jag måste ha sett ut
som en jag vet inte vad, jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle göra där. (hade varken det jag
skulle byta eller kvittot med mig). Det slutade i alla fall med att jag fyndade lite kläder till Dewin på rean,
men det var först när jag kom hem och fick se kvittot som jag kom på vad mitt egentliga ärende var, haha!
 
 
Bland annat dessa två fick följa med oss hem, de säger ju att det kanske kan bli sommar i
Augusti och då blir dem perfekt!!

Kommentera här: