Hängig

Oj, nu var det tydligen längesen jag skrev.
 Förra helgen som var så fick vi någon spontan idé så vi
åkte upp och hälsade på mamma, det var en jätte skön helg..
 Åkte skoter hela Lördagen i solen och grillade korv osv osv
en väldigt behövlig helg!
 Körde på en vecka med jobb när vi kom tillbaka och
nu i helgen har Jenny vart här, det värmer verkligen i hjärtat
när någon man knappt pratar med längre vill komma 40 mil
bara för att få hälsa på mig!! Det är ju inte alltid självklart för alla att göra det.
Det var en jätte bra helg i alla fall! :)
 
Ligger i sängen och ska läsa lite nu, skulle egentligen ha tränat nu på
morgonen men jag känner mig så himla dålig idag så tror jag vilar..
Börjar få lite panik då jag inte har tränat sen i Torsdags men mår man inte
bra så gör man inte..
Får se om jag kanske hänger på mördarpasset som Alex brukar köra
här hemma i alla fall!
 
Ni får ha det så bra så länge

Kommentera här: