Första dagen...

Jahaja, då var man bosatt i Norrland då!!

Nu har jag sagt hej då till mina nära och kära hemma i roslagen och bosatt mig i Norrland. Hur känns det då? Jag har inte ens fattat att jag inte ska åka "hem" om ett par dagar.. Dethär är ju mitt hem nu..
Resan upp gick awesome, åkte runt halv 10 i morse, stannade till i Birsta för att införskaffa lite nytt i klädesväg, tog ett stopp och STORHANDLADE och efter det åkte vi direkt hem till Annica där det bjöds på fika!

Nu ska vi bara ta det lugnt och titta på när Fredrik arbetar, haha i morgon har vi MYCKET att göra!!



Speciellt till dig mamma
Jag saknar dig, men vi har telefon och snart kommer ni förhoppningsvis upp
och jag kommer hem till er om ett tag, såfort allting är i sin ordning här uppe! 
 
Jag älskar dig !!! <3



Och på tal om allt det här..
Idag börjar min nystart.. Första dagen på mitt "nya" liv.. :)

 

Kommentera här: