Sista besöket hos BM

Vi hade hoppats på att inte behöva gå till vårat inbokade besök hos mvc igår
men eftersom det inte har kommit någon bebis än så vart det besöket av i alla fall.
Mina värden såg bra ut och vågen stod på + 17kg så jag antar att det inte är så konstigt att jag känner mig tung.
Bebisens tillväxtkurva såg fortsatt fin ut och hjärtslagen lät som det skulle, det är alltid lika skönt att få det bekräftat.
 
Eftersom det var vårat sista besök på mvc så fick vi också en tid bokad på förlossningen för
igångsättning på grund av att vi redan har gått över några dagar.
Den sjuttonde juni får vi alltså senast träffa dig, eller i alla fall få känna att det är på gång.
Haha usch den SJUTTONDE JUNI!??! det känns som evighet tills dess även om det bara är drygt en
och en halv vecka. Att en jäkla lapp med ett jäkla datum kan påverka
mig så mycket, men hade jag fått bestämma så hade du redan varit hos oss en tid nu, kom nu bebis!!
 
 
 
Men till något annat, idag spenderade vi några timmar vid speedwaybanan här i Vetlanda då
min lillebror och Rospiggarna var ett av de tre gästande lagen. Han är så fantastiskt duktig och jag
blir så fruktansvärt stolt över honom!! A fick lite fina bilder på honom som kommer komma upp här när jag har
fått in dem på datorn.
 

Kommentera här: