Veckan som varit

 
 
I måndags blev Dewin en månad redan!! Tiden går så fort och det känns som att utvecklingen har
gått framåt med stormsteg den här veckan. Besöket hos BVC gick bra och han hade gått upp 518g sedan
förra besöket, och han var 59cm lång så nu kan han även ha en del kläder i storlek 62.
Förutom det är han vaken längre stunder på dagarna och är väldigt nyfiken,
han har börjat "prata" lite och ler mest hela tiden. Vårat lilla charmtroll!
Vi har också introducerat honom för hans babysitter och han älskar den verkligen!!
 
 
För en tid sedan fick jag för mig att jag ville lära mig att sy lite enklare barnkläder, så jag fick låna
min mormors symaskin. Det lades lite på hyllan eftersom Dewin valde att komma till världen nästan
direkt efter att jag hade fått ner symaskinen hit. Nu i veckan tog jag tag i det, och jag lyckades knåpa ihop en mössa till slut. Den är absolut inte lika ojämn som den ser ut på bilden, den är ganska fin i verkligheten faktiskt men det krävdes en del försök och troligtvis bidrog min envishet lite också.
 
 
I Torsdags kom A´s mamma och mormor hit på besök från Finland. De är fortfarande kvar och det är
jätte mysigt att ha dem här. Vi har haft två fina dagar så idag passar vi på att ta det lite lugnt när det
ändå är grått och tråkigt ute. Dewin trivs jätte bra och är väldigt nöjd i farmors famn!!
 
 
Vi har blivit så bortskämda av släkt och vänner med fina presenter till Dewin, det uppskattas verkligen!!
Jag blev så himla överraskad och glad när jag fick det här halsbandet av A´s mamma, mormor och moster.
Det är Thomas Sabo och just den berlocken har jag kollat på till mitt armband som jag fick av A men halsbandet
var perfekt, och nu kan jag matcha med både halsband och armband! :) 
 

Kommentera här: