Knäppa drömmar

Imorse gick jag upp med A för att ta en morgonpromenad tillsammans, 
efter det åt vi en god frukost i soffan och nu har han åkt på match.
Det är så tråkigt väder idag så jag ska nog försöka ta tag i behandlingsplanerna som ska göras,
 motivationen är på noll men det är skönt sen när det är klart!!
 
Usch i natt drömde jag om bebis igen men den här drömmen var hemsk och jag kan
absolut inte skratta åt den efteråt. När vi precis fått reda på att jag var gravid så drömde jag ofta att
jag fick missfall och även den här drömmen handlade om det..
Jag låg i sängen och kände att bebis tryckte på väldigt mycket nedåt, helt plötsligt
kunde jag se tydliga konturer av en armbåge och hand genom huden på magen och ville att A
skulle se detta. Jag ropade på honom men jag tog antagligen i för mycket för bebis
"ploppade" ut i samband med att jag ropade på honom.
Någon som jag tydligen kände kom och tog bebis för att se om han kunde överleva.
Jag var helt förstörd och kunde inte förstå vad som hade hänt men jag förstod att vi hade förlorat
vårat barn, min mage var borta och bebis klarade sig inte..
 

Kommentera här: