Fettisdag

Idag är det självaste fettisdagen, det har väl ingen missat?
Haha inte jag i alla fall men det kan väl bero på att jag är galet förtjust i semlor.
 
Idag har hela dagen gått åt plugg. Jag måste vara oerhört seg för jag tänkte
att jag inte hade så mycket kvar men lik förbannat har jag suttit mellan 10 - 15 idag,
och jag har fortfarande det allra sista finslipet kvar, men det gör jag i morgon.
 
På grund av att jag har suttit framför en dator hela dagen så var jag oerhört trött
efter middagen så jag tog mig ut på en promenad i den friska luften,
det var så otroligt skönt och för första gången på vääldigt länge kändes benen väldigt lätta.
Hade inte bebis bestämt sig för att nästan trycka hål på min kissblåsa så hade jag nog
kunnat gå hur länge som helst, men 45 min är bättre än ingenting!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: