Tvättmaskinshelvete

Vilken morgon jag hade.. Vi har inte fått ha tillträde till tvättstugan på några dagar pga renovering
så det var väldigt viktigt att vara där prick kl 07.00 i morse för att jag skulle hinna tvätta allting.
Tror ni att tvättmaskinen fungerar?? NEJ.. Tror ni att jag blev irriterad?? JA..
Inte nog med att jag gick upp alldeles för tidigt så blev jag otroligt stressad över att alla kläder
var tvugna att bli tvättade. Meen de kom hit och fixade det så nu ligger sista maskinen i.
 
Idag går vi in i en ny vecka, och tyligen ligger vi en vecka före än vi (läs jag) trott. Jag har alltid
trott att jag ska lyssna på vad dom sa på ultraljudet men jag har också alltid undrat varför det står en
vecka före på appen. Idag fick jag det klart för mig, jag känner mig inte alls dum som inte fattade det!!
Den här graviditeten får mig att känna mig dum och korkad väldigt ofta, ibland känner jag inte att jag
har koll på någonting och ibland kan jag störa mig på småsaker. Just nu är mitt största problem att jag inte
kommer få äta den där goda salamin i jul för att jag inte hinner frysa ner den i 3 dygn före..
 

Kommentera här: