Måndag

 
Första dagen är avklarad!!
Jag måste faktiskt medge att dagen var lättare än jag trodde.
Dom flesta är trevliga och pratsamma men som alltid klickar man bättre
med vissa men det kommer man nog aldrig ifrån!
 
På förmiddagen fick vi en massa information av lärarna bland annat,
efter lunch lämnade dom oss med en stor uppgift och det var att vi skulle fixa
all mat till vår kickoff, totalt 14 mål med fika osv inräknat och det var en utmaning.
Att få alla att tycka och tänka någonting och att få alla att komma överens och
samtidigt ta hänsyn till alla allergiker osv men jag tror att vi löste det rätt bra till slut! :)
 Slutade runt 14.30 och efter det vet jag inte vad jag har gjort ?
Absolut inte det jag skulle göra i alla fall!!!
 Har nog mest suttit i telefon hela em/kvällen.. Eller jo, jag kikade in gymmet
som finns här på skolan och det var en stoor besvikelse :/
Det enda som är bra är väl att det finns en gympasal som vi får använda men
gymmet var inget att hurra för :(

Jag MÅSTE verkligen in i duschen nu och sen MÅSTE jag packa så jag får sova
någon gång, ni hör antagligen inte av mig förrän på fredag eftersom vi inte är tillbaka
förrän på torsdag kväll..
 Puss

Kommentera här: