Ett bakslag

För första gången under denna graviditet kan jag säga att idag är det ingen bra dag.
Det började redan igår kväll med att jag fick en sån otrolig smärta i höfter som sedan spred sig
ut i ryggen. Det var en extrem molande smärta som kom och gick som värkar gör..
Jag har ingen aning om hur foglossning känns då jag inte har känt någonting under min graviditet
men jag antar att det måste ha varit något liknande? Jag hade väldigt svårt att somna
på grund av det så självklart har jag varit jätte trött idag.
 
Lite av ryggvärken sitter kvar även idag, jag mår illa,
vissa partier i rygg och vid bröstkorgen domnar och sticker. Han ligger och trycker mot bröstkorgen och revbenen så jag har svårt att sitta, och jag känner någon konstig smärta i magen som inte riktigt går att beskriva, det känns typ som att jag håller på att tappa magen.
 
Just nu är sängen min bästa vän eftersom sidoläge är det enda läget som fungerar
för tillfället, men nu är det inte långt kvar!!
 
 
Älskade du, du är så efterlängtad och du får gärna komma nu <3

Kommentera här: