Alla tips mottages

 
Jag tycker att det är så svårt att hitta kläder till bebis som jag verkligen tycker om.
Självklart tycker jag som alla andra, att kläderna från Newbie är fina men jag tycker
ändå att de är lite tråkiga och rätt "vanliga". Dock älskar jag kläderna från Next,
de har fina motiv och mjukt material. Vi har lagt fler beställningar därifrån och ännu fler lär det bli.
Tipsa gärna om ni vet någon sida som säljer liknande/lite annorlunda kläder till bebisar.
 
Nu har jag faktiskt tagit mig igenom alla måsten för den här dagen så jag är värd att lägga mig
en stund. Jag ska slå på en film jag har fått låna från mvc. Den ska lära dig hur du lättare tar dig
igenom en förlossning genom att andas "rätt". Vi får se om den kan hjälpa mig och 
få mig att känna mig lite lugnare..
 
 

Kommentera här: