Vårkänsla

Vilket härligt väder vi har hörrni, jag var ute och gick tidigare idag
och det var så jäkla skönt, hoppas våren är på väg för att stanna :)
A är iväg på match så jag har passat på att tvätta och städa här hemma, 
(som alltid när han inte är hemma) han är nog lite bortskämd ändå ;). 
 
Annars ska jag bara ta det lugnt idag, i morgon är det första dagen på praktiken och jag är faktiskt 
riktigt nervös om jag ska vara ärlig. Det är jag alltid i liknande situationer, men jag är också riktigt
nyfiken och förhoppningsfull såklart. Det ska bli kul att få berätta om hur den första dagen var.
 
Den här veckan har vi fått fina presenter till bebis. Filten har Sara virkat själv och de
andra har vi fått av Thomas och Julia, vi är så otroligt glada över detta. Att människor
frivilligt vill lägga ner energi/tid/pengar på oss är så otroligt mycket värt i våra ögon och
det värmer verkligen!
 
 
 

Kommentera här: