Hembesök av BVC

Jag måste nog lära mig att inte lova saker innan jag verkligen har kommit in i våran nya
vardag, jag förstår inte hur dagarna kan gå så fort även om jag inte gör något speciellt
(självklart är det speciellt att få spendera tid med Dewin så missförstå mig rätt).
 
Hembesöket gick i alla fall jätte bra. Dewin sov när barnmorskan kom så vi passade på att
sätta oss ned för att prata lite i lugn och ro innan vi väckte honom. Vi fick reda på att alla
tester som gjorts på honom har fått bästa betyg vilket känns jätte bra, plus att han hade gått upp
cirka 240g på fem dagar vilket är oerhört bra. Dewin fick mycket beröm för hur fin han är, jag blir så 
otroligt stolt varje gång vi får höra det, våran fina lilla bebis! Vi fick också klartecken på att börja
introducera honom för nappen eftersom han är så otroligt snuttig och det är nog det bästa han har
upplevt, han avgudar den verkligen. Glad bebis, glad mamma!!
 
 
1 Tania:

skriven

Meeen jag dööör hur söööt 😭😭😭😭😍

Svar: Gulle dig, ja han är så fin!! <3
Anne-Sofie Jansson Björk

Kommentera här: