Förändrade rutiner

 
Igår lade jag upp den här bilden på instagram och skröt om att jag inte hade känt mig så pigg på hur länge
som helst. Två timmar senare tvärslocknade jag i soffan med Dewin och A fick väcka mig drygt 
en och en halv timme senare, haha. Dygnsrytmen är minst sagt rubbad och jag har minst sagt en bit kvar 
innan jag kommer kunna säga att jag har vant mig och kommit in i det
(om jag någonsin kommer kunna säga det).
 
Annars hade vi en riktigt skön dag igår, jag tog min första promenad ensam med Dewin efter våran
tupplur. I början kändes det lite läskigt att inte ha A med mig i fall någonting skulle krångla, men våran
unge älskar vagnen och somnade efter några meter och visade bara ett halvt öga någon gång då och då
när vi stod stilla i affären. När vi kom hem hade A tänt grillen och vi gjorde honom sällskap ute en liten
stund. Det var ett sånt moment då jag inte kunde göra annat än att njuta av våran perfekta lilla familj vi
just har bildat.
 
Natten har varit bra, jag fick väcka Dewin för mat vid 03 och som vanligt somnade han för att sedan
bli klarvaken när jag rapade honom. Han var så pigg och nöjd så vi var vakna till 04.30 för att sedan
få sova till 08.20. Nu väntar jag på att bebis ska vakna och att pappan ska komma hem så vi kan starta
vårat fredagsmys sen :). Hoppas ni har en fin fredag!!
 
 
Att våran bebis (som så många andra) älskar närhet klagar absolut inte den här mamman över,
jag skulle kunna ligga såhär hela dagarna utan problem!!
 
 

Kommentera här: