Lyckligt lottad

 
 
 
Oj vad tiden går fort, jag hänger inte riktigt med nu när vardagen är i full gång igen.
På Onsdag går vi redan in i vecka 23 och på bilderna ovan bär jag ett smycke som jag fått av A´s syster.
Jag har börjat ta bilder varje vecka och oj vad magen har växt på bara tre veckor!?
Vi väntar ivrigt på att få träffa våran lilla pojke och vi är riktigt nyfikna på hur han kommer se ut.
 
A är så otroligt engagerad när det gäller graviditeten, för många är det en självklarhet
att killen ska vara det men jag vet många fall där det inte har varit så.
Han är jämt mån om hur jag mår, om jag känner något, han är alltid förstående 
(även när hormonerna bråkar med mig), och det är verkligen guld värt! 
Jag kan inte ha det bättre än vad jag har det, och våran lilla pojke skulle inte kunna 
få en bättre pappa. Jag är lyckligt lottad som har just honom!!
 
1 Ida Nilsson:

skriven

Tiden går verkligen hur snabbt som helst! Jag har gått in i v. 30, tyckte nyss jag var i v.20.. :)

Svar: Jaa verkligen!! Åh vad roligt, hoppas att du mår bra och kan njuta av den sista tiden :)
Anne-Sofie Jansson Björk

Kommentera här: