Det krävs en bra inställning och positivitet

Nu är den sista terminen på denna utbildning igång och det känns så jäkla bra!! 
(tänk att det snart är två år sedan jag fick beskedet om att jag var antagen till utbildningen..)
Idag var den första dagen på länge som hela klassen var samlad och jag måste nog säga att
dom flesta såg mycket piggare ut och verkade gladare (även jag, hoppas jag haha).
Vi hade en tuff höst förra året men nu släpper vi det och kör på så vi får vårat examensbevis i sommar!!
 
Självklart har jag fått frågan om jag verkligen kommer kunna ta examen eftersom vi är beräknade
i början av Juni. Visst finns det en oro över det men det är klart jag ska klara det!!
Har jag kommit så här långt så tänker jag fasen inte falla på målsnöret! Det krävs inställning hörrni.
Så länge jag bara får må bra under hela praktiken så att jag blir godkänd i den så ser jag inget
problem med att bli examinerad den 11e Juni i sommar! Ååh, det här kommer bli ett fantastiskt år!!
 
                
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Det första av många fantastiska år som

2 Anonym:

skriven

kommer. Ni har livet framför er 💞
Kram

3 Tessan:

skriven

Du är så jäkla duktig, du fixar de galant! 😀😘

Kommentera här: