Knäckepizza

Jag är, och har alltid varit ett stort fan av pizza,
(absolut ingenting jag är stolt över men jag tycker att det kan vara fantastiskt gott).
Eftersom jag har problem med min mage får jag oftast ont i magen av att äta det
och jag måste bara kunna äta det, även om det inte händer ofta.
Igår testade vi att göra knäckepizza och daaaaaamn, vad gott det var!!
Ni kan ha inprincip vad som helst på knäckebrödet, lägg bara lite tomatpuré som grund.
Vi hade skinka, räkor, champinjoner, mozarella och ytterst lite riven ost på toppen.
Vi serverade det sedan med ruccola och en liten klick creme freiche.
 
 
 
1 Niles:

skriven

Är det gott? Jag tänker att knäcket kanske förstör??

Svar: Ja det var verkligen jätte gott, du måste testa! Släng på det du vill ha och sen in i ugnen på 200 grader i 10 min.
Anne-Sofie Jansson Björk

Kommentera här: