Full fart igen

 
Nu har skolan dragit igång och vi har påbörjat vårat sista år!
Hur känns det då? Joo, det är mycket blandade känslor måste jag erkänna.
Det är mycket som händer för mig nästa år som jag börjar känna mig lite stressad över men
jag ska försöka ta en sak i taget och fokusera på det!
 
Den här veckan som har varit så har vi haft kick off för ettorna.
Det har varit en mängd olika aktiviteter och samarbetsövningar som vi har hållt i.
Och vad ska man säga, vi skötte det bra med tanke på all omstrukturering som behövde göras!
Tyvärr så åkte jag på en förkyldning mitt i allting så jag var tvungen att åka hem tidigare
än planerat igår för att vila upp mig till nästa vecka.
Meen, jag tog mig dit och tog ansvar för mitt mentorskap och det tycker jag var huvudsaken
då vi hade väldigt mycket bortfall av oss tvåor den sista dagen..

Kommentera här: