Prioritering är viktigt

Idag har jag känt mig jätte trött hela dagen och har egentligen
bara lust att gå och lägga mig innan maten men jag tog mig i kragen
och nu sitter jag här vid datorn i stället!
 Visst blir man deppig av vädret men det är ju perfekt väder för att plugga i!
Jag har dämpat ljuset så det enda som fattas är ju något
gott att tugga på, meen det är för dåligt väder för att gå till affären! haha.
 
Jag hade lovat mig själv att jag skulle börja träna den här veckan också men
nu har vi så mycket föreläsningar och i och med det så går vi långa dagar.
Jag måste nog prioritera och då kommer skolan först helt klart!!
 
Nej nu ska jag försöka trycka bort mina negativa tankar och känslor
om tentan såsom att jag aldrig lär mig något och att jag inte kommer
att klara det! Jag ska bara koncentrera mig på att göra ALLT för att klara det!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: