Nystart IGEN!!!!

Nu hörrni mina trogna läsare är det inte långt kvar tills den här bloggen ska börja sättas i rullning igen "annars kommer mamma skälla på mig"
 Är i alla fall lite små stressad just nu, måste göra mig i ordning för att åka och klara av mitt sista pass
den här sommaren " Heeell yeeaaah" 17 timmar kvar sen är jag friii.. Eller aa ... Arbetslös :/
 
På Fredag åker jag, lämnar nu "allt" åter igen för att testa på livet i Vetlanda, för att testa på hur det är att börja om från början med jobb, hur det är att bo tillsammans med någon och ja ha det där "seriösa" livet.
 Har sagt det till många förut och jag säger det igen, jag kanske kommer hem lika fort igen! :)
Hoppas inte men man vet inte, det märks!
Haha hoppas jag kommer ha vettigare saker än det här att skriva om sen..
 
Ha det bra
1 Jossan:

skriven

Hell yeah, annso is back!!

Kommentera här: