siiiiick

Japp jag är sjuk, inte kul alls!!

Åkte till Sandra efter att jag hade vart i N-tälje igår,
hur underbart som helst att få träffa henne igen.. <3

Åkte hemåt mitt på dagen idag, tog svängen förbi
Hallsta och fikade med Tessan innan jag åkte hem och la mig
i sängen i hopp om att jag snart skulle somna eftersom jag
ska jobba i natt men icke..
Somnade typ en timme så jag är inte sådär jätte pepp just nu
med tanke på att man alltid mår som sämst när man just vaknat!

I morgon slutar jag 8.30 så då åker jag till min underbara vän
Marre, käkar frukost, gör mig i ordning innan vi åker in till sthlm.
Hon fick ju i 20års present att vi ska gå på spa  och sen lunch på de
så det ska vi göra i morgon innan vi tar en shoppingrunda :)



Malin
Du är saknad men nu är det faktiskt inte långt kvar <3

Kommentera här: