Nyårsafton

Heeej på er..
idag är det ju faktiskt nyårsafton, helt otroligt!
Vissa sitter väl laddade inför kvällen medans andra
är laddade men inte vet vad dom ska göra men det
problemet slipper jag i år för jag ska jobba natt!
 FAN vad tråkigt tänker ni nu men vet ni..
Det gör faktiskt inte så mycket, visst det är väl tråkigt
att jag inte kan fira in det nya året med mina fina vänner
men vi har ju ett helt år på oss att fira 2011 :)

Jag önskar er alla en jätte fin afton i alla fall! :)



Igår åkte jag som sagt in till Sthlm med Marre och vi hade det kanon bra.
Behandlingen var gudomlig, lunchen smakade fantastiskt och hittade även
lite kläder, dock inte någonting alls på rean men jag är så nöjd ändå så.
Det gör inte heller någonting att jag är lite halvt pank nu haha :)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er..

Kommentera här: